+
15%
انصراف از دریافت کد تخفیف
با عضویت در باشگاه مشتریان بعد چهارم
از 15% کد تخفیف ویژه عیدانه تا 15 اسفند برخوردار گردید
دریافت کد تخفیف
قرارداد آنلاین طراحی ست اداری

قرارداد آنلاین طراحی ست اداری

Office set Design Contract



طرفین قرارداد

اين قرارداد در تاریخ فی مابين که از این پس کارفرما نامیده می شود، از یک طرف و که از این پس در این قرارداد طراح نامیده می شود، از سوی دیگر، طبق مقررات و شرایطی که در این قرارداد درج شده است، منعقد می گردد.



مشخصات نمایندگان طرفین

1-1 مشخصات طراح :

نام شركت : نام نماينده : سمت :

آدرس ایمیل: تلفن ثابت:

1-2مشخصات کارفرما :

نام شركت : نام نماينده : سمت :

آدرس ایمیل: تلفن ثابت: تلفن همراه:

تبصره _ نماینده معرفی شده از سمت کارفرما تام الاختیار می باشد و کلیه تاییدیه ها از طرف ایشان انجام می گردد.



موضوع قرارداد

طراحی ست اداری شرکت کارفرما با مشخصات :
طراحی سربرگ A4 و A5 ، پاکت هوایی، پاکت A4، طراحی کارت ویزیت.

- توضیحات موضوع قرارداد:



مبلغ حق الزحمه قرارداد

- هزینه طراحی ست اداری با مشخصات ذکر شده در بند (2) مبلغ ریال میباشد.

- هزینه طراحی ست اداری در زبان دوم و یا طراحی به صورت دو رو معادل 20% مبلغ طراحی می باشد.

- بر اساس موارد فوق الذکر مبلغ کل قرارداد ریال معادل (به حروف) تومان میباشد.



مدت قرارداد

- مدت این قرارداد جهت ارائه طرح اولیه پس از دریافت اطلاعات کامل به مدت روز کاری می باشد.

- زمان بررسى و اظهار نظر و تاييد نمونه اوليه توسط كارفرما حداكثر به مدت روز کاری می باشد.

- مدت زمان تحويل نهايى موضوع قرارداد طراحی پس از تایید توسط کارفرما حداكثر روز کاری می باشد.

- شروع زمان بندى اجراى قرارداد منوط به پرداخت پيش پرداخت از سوى كارفرما به طراح گرافيك و نيز تحويل اطلاعات و مدارك مورد نياز جهت اجراى موضوع قرارداد میباشد.

- طولانی تر شدن زمان بررسی و تایید کارفرما، به منزله عدم تایید طرح های ارائه شده تلقی شده و مبلغ پیش پرداخت به عنوان حق الزحمه طراح در نظر گرفته می شود.



شرایط پرداخت

50% از مبلغ کل قرارداد در تاریخ عقد قرارداد نقدا بعنوان پیش پرداخت به طراح پرداخت میگردد.

50% از مبلغ کل قرارداد پس از تحویل طراحی اولیه به طراح پرداخت میگردد.



تعهدات طراح

- طراح متعهد میگردد در صورت دریافت کلیه داده ها و موارد مورد نیاز در طراحی ، موضوع قرارداد را در مدت زمان ذکر شده در بند مدت قرارداد به کارفرما تحویل نماید.

- طراح متعهد میگردد حداکثر تا 3 اتود را طراحی و به کارفرما تحویل نماید. در صورت عدم تایيد هيچيک از طرح ها، مجددا ظرف مدت 7 روز کاری یک اتود دیگر طراحی و به کارفرما تحویل نماید و در صورت عدم تایید مرحله ثانویه طراحی شده، مبلغ پیش پرداخت که معادل 50% از مبلغ کل قرارداد میباشد به عنوان حق الزحمه طراح در نظر گرفته شده و این امر به منزله پایان قرارداد تلقی خواهد شد. بدیهی است در صورت عدم تایید هیچ یک از طرح ها، کارفرما حق استفاده از ایده ها و طرح های ارائه شده توسط طراح را ندارد.

- كلیه اطلاعاتى كه توسط كارفرما به عنوان اطلاعات محرمانه در اختيار طراح گرافيك قرار میگیرد از سوی طراح محرمانه تلقی میگردد و طراح گرافيك موظف به حفظ و نگهدارى اطلاعات داده شده می باشد.



تعهدات کارفرما

- کارفرما متعهد میگردد کلیه اطلاعات مورد نیاز طراحی را در اختیار طراح قراردهد. بدیهی است در صورت عدم تحویل اطلاعات و تصاویر صحیح مورد نیاز، طراح هیچگونه مسئولیتی در خصوص تحویل به موقع موضوع قرارداد در مدت زمان ذکر شده در بند 4 بر عهده نخواهد داشت.

- طراح گرافيك حق دارد طراحى و اجراى اثر خود را در محل مناسب به طريقى كه به اصل طرح آسيب وارد نگردد امضاء نمايد. به كاربردن سایت و یا تلفن توسط طراح گرافيك در كنار امضاء نياز به تاييد كارفرما در متن قرارداد را نخواهد داشت.

- چنانچه چند نمونه اولیه طراحى توسط طراح گرافيك جهت بررسى به كارفرما ارائه گردد، كارفرما پس از انتخاب نمونه اوليه ، هیچگونه حق مالكيتى نسبت به ساير نمونه ها نخواهد داشت.

- چنانچه بعد از تاييد نمونه نهایی كه به تایید طرفين قرارداد رسيده است،كارفرما انجام تغييراتى را در آن درخواست نمايد، ملزم به پرداخت هزينه اى مرتبط بر انجام تغييرات كه توسط طراح گرافيك اعلام میگردد میباشد.

- کارفرما متعهد میگردد کلیه موارد ذکر شده در بند 5 (شرایط پرداخت) را به طراح تحویل نماید.

- پیش از تسویه کامل مبلغ قرارداد هیچگونه فایل نهایی از طرح تایید شده دراختیار کارفرما قرار نخواهد گرفت.

- پرداخت کلیه کسورات قانونی مبلغ قرارداد بر عهده کارفرما میباشد و مبلغ قرارداد به صورت خالص به طراح پرداخت میگردد.



فورس ماژور

درموارد فورس ماژور بروز شرایط اضطراری، مانند جنگ اعلام شده یا نشده، اعتصاب های عمومی، شیوع بیماری های واگیردار، زلزله، سیل و طغیان های غیر عادی، خشکسالی های بی سابقه و همچنین آتش سوزی های دامنه دار، طوفان و حوادث مشابه که انجام قرارداد حاضر را برای یکی از دو طرف غیر ممکن سازد، یکی از طرفین قرارداد می تواند پایان قرارداد را به طرف دیگر اعلام نماید.

** امید است این قرارداد برای طرفین سبب خیر و برکت گردد **

این قرارداد در 8 بند و دو نسخه در تاریخ به تایید و امضای نمایندگان کارفرما و طراح رسید و اعتبار آن از تاریخ عقد قرارداد به مدت 45 روز میباشد.


کد امنیتی لطفا کد امنیتی را با دقت بیشتری وارد نمایید

نام و نام خانوادگی

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت ، شامل خلاقیت ها و آفرینش های فکری و هنری، متون، نمونه آثار، قالب سایت ، فرم ها و نرم افزار های آنلاین بکار رفته متعلق به شرکت بُعد چهارم بوده و هرگونه کپی برداری از موارد نام برده ، پیگرد قانونی دارد.

نمونه قرارداد طراحی و چاپ ست اداری

نمونه قرارداد تیپ طراحی و چاپ ست و اوراق اداری . سیستم آنلاین ارسال قرارداد طراحی و چاپ ست اداری شرکت بعد چهارم

قرارداد آنلاین طراحی ست اداری,قرارداد طراحی اوراق اداری,قرارداد تیپ طراحی و چاپ ست اداری,قرارداد تیپ طراحی و چاپ اوراق اداری,نمونه قرارداد طراحی سربرگ,نمونه قرارداد طراحی و چاپ سربرگ
شرکت بعد چهارممشاهده شده توسطCustomers onDec 6.شرکت بعد چهارمشرکت طراحی سایت و طراحی گرافیک بعد چهارمرتبه:5