+
15%
انصراف از دریافت کد تخفیف
با عضویت در باشگاه مشتریان بعد چهارم
از 15% کد تخفیف ویژه عیدانه تا 15 اسفند برخوردار گردید
دریافت کد تخفیف

.

نمونه طراحی مالتی مدیا شرکت بعد چهارم

طراحی مالتی مدیا پارس مینو

طراحی مالتی مدیا نفت پارس

طراحی مالتی مدیا نفت پارس

طراحی ویزیت کارت نفت پارس

طراحی مالتی مدیا پدیده آذران

طراحی مالتی مدیا safwall

طراحی مالتی مدیا مینو آرایشی

طراحی مالتی مدیا آتلیه عکاسی لندن

طراحی مالتی مدیا تیس

طراحی مالتی مدیا حرکت سیال

طراحی مالتی مدیا شهرداری

طراحی مالتی مدیا بانک کشاورزی

مالتی مديا ؟

مالتی مدیا، سی دی های تبلیغاتی، طراحی مولتی مدیا، نرم افزار چند رسانه ای، انیمیشن دو بعدی، محصولات مالتی مدیا
محصولات مالتی مدیا یا چند رسانه ای به طور کلی به سه قسمت عمده تقسیم می شوند:
طراحی مالتی مدیا آموزشی : در این نوع از مالتی مدیا یا چند رسانه ای از تمام قابلیت ها برای تولید یک نرم افزار آموزشی استفاده می شود. و در فضایی جذاب و متنوع با قابلیت تعامل با کاربران (Interactive). در این گونه از نرم افزار ها سعی می شود مفاهیم آموزشی به صورت تعاملی به مخاطبان آموخته شود.
طراحی مالتی مدیا تبلیغاتی : در ابتدا تبلیغات يا رساندن صدای خود به مخاطبان خاص را در نظر بگیرید. لذا در همین راستا با بهره گیری از قابلیت های کامپیوتر می توان از طرق مختلف از قبیل استفاده از عناصر دیداری وشنیداری مانند: انیمیشن، صوت، عکس و … به هدف مطلوب دست یافت.
طراحی مالتی مدیا کاربردی : نرم افزارهای کاربردی از قبیل پخش کننده های صوتی و تصویری، برای ساخت خود دارای تعریف های استانداردی هستند. اما با توجه به این مطلب می توان برای ایجاد فضایی متنوع، خلاقانه،  کاربردی و بهینه از قابلیت های ارائه شده توسط تکنولوژی محصول چند رسانه ای سود جست.

چرا استفاده از طراحی مالتی مدیا پیشنهاد می شود؟

1.    عدم محدودیت در فضای مورد نیاز به جهت قرار دادن مستندات مورد نظر
2.    کاهش چشمگیر هزینه ها
3.    کاهش حجم محصولات تولیدی به لحاظ فیزیکی
4.    تلفیق رسانه های گوناگون با یکدیگر (تصویر، فیلم، صوت، متن)
5.    قابلیت توسعه و تغییر محصولات تولید شده در کمترین زمان ممکن
6.    قابلیت ارائه متمرکز مطالب و مستندات و یا هر نوع داده دیگر در قالبهای سامان یافته به مخاطبان
7.    فراهم کردن محیطی جذاب و مطابق با نیازهای مخاطبان و کاربران
8.    قابلیت ایجاد ارتباط بین رسانه های ارتباطی از قبیل سایت های اینترنتی وخروجی های متفاوت از نرم افزار های دیگر
9.    کاهش هزینه های تبلیغاتی به همراه بازدهی بیشتر نسبت به رسانه های سنتی به علت محدودیت بسیار کمتر در میزان حجم داده های اطلاع رسانی
10.  قابلیت تهیه رونوشت و چاپ از مطالب ارائه شده متناسب با نیاز کاربران
11.  قابلیت نشر محصولات چند رسانه ای در تمام جهان با استفاده از اینترنت و با صرف هزینه ای اندک بدون محدودیت در تعداد کاربران.
12.  قابلیت شبیه سازی عناصر مورد نیاز به صورت سه بعدی
قابلیت انتقال مطالب به صورت روان تر و قابل فهم تر در محصولات چندرسانه ای.
تکنولوژی محصول مالتی مدیا از جدیدترین تکنولوژی های ارائه شده برای ارائه مطالب و تبلیغات در عرصه کامپیوتر می باشد. طراحی مالتی مدیا به علت استفاده از رسانه های گوناگون دیداری و شنیداری و برخورداری از پویایی و افکت های زیبا و جذاب گرافیکی و ویدوئی به آسانی با کاربران ارتباط برقرار می کند و قادر است تا محیطی کاملاً تعاملی را فراهم نماید تا در ضمن سرعت بالاتر در انتقال مطالب به جذب مخاطب برای ارائه بهتر مطالب خود دست یافت.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت ، شامل خلاقیت ها و آفرینش های فکری و هنری، متون، نمونه آثار، قالب سایت ، فرم ها و نرم افزار های آنلاین بکار رفته متعلق به شرکت بُعد چهارم بوده و هرگونه کپی برداری از موارد نام برده ، پیگرد قانونی دارد.

طراحی مالتی مدیا—Game Review Rating: 82 out of 100 based on 172 votes.