طراحی لوگو برند ماء الشعیر هایسنس
با توجه به قدمت محصولات تولیدی این شرکت که همان ماءالشعیر می باشد، لذا در طراحی لوگو این برند از سبک کلاسیک بهره بردیم. که حس قدمت و کیفیت را همزمان به مخاطب انتقال دهیم. همچنین جهت کاستن از هزینه های برندینگ تلاش شده تا تمرکز اصلی و نقطه طلایی دید مخاطب در طراحی بر روی نشانه نوشتاری معطوف شود. اما در نهایت با توجه به استفاده از المان ها و گل های کلاسیک ویکتوریایی در طراحی، به طور کلی این لوگو یک نشانه ترکیبی محسوب میگردد.
طراحی لوگو یکی از مهمترین قدم ها در برندینگ و در نهایت بالا بردن فروش محصولات است . شرکت بعد چهارم با بیش از 15 سال تجربه آماده ارائه مشاوره جهت طراحی لوگو و طراحی هویت بصری برند شماست .
جهت کسب مشاوره رایگان با شماره 02122220803 تماس حاصل فرمائید .