طراحی لوگو و هویت بصری برند سلامیه آذربایجان
سلامیه ، نام هولدینگی چند میلیتی است که هدف آن ایجاد ارتباط، گفتگو و صلح میان مسلمانان جهان است. خواه این ارتباط در یک شبکه اجتماعی اتفاق بیافتد و خواه در رستوران های ذنجیره ای با تاسیس شعب در کلیه کشورهای مسلمان .
از آنجایی که سلام و دست دادن (تا پیش از کرونا) اولین ارتباط میان مسلمانان جهان است ، در طراحی لوگو این هولدینگ از المان دست و پنجره که نماد صلح و دوستی است استفاده گردیده. استفاده از رنگ سبز در طراحی هویت بصری این برند پیام آور صلح و دوستی است. طراحی نشانه نوشتاری این برند به دو زبان فارسی و انگلیسی انجام شده است . مطمئنا طراحی لوگو یکی از اصلی ترین ارکان یک برند سازی موفق است که شرکت بُعد چهارم با سوابق بسیار گسترده در این حوزه آماده ارائه خدمات نوین طراحی گرافیک به شما صاحبان مشاغل و برند ها بوده و تا انتهای مسیر برند سازی در کنار شماست.